Motto:

"Nu pentru şcoală, ci pentru viaţă învăţăm."
"Non scholae, sed vitae discimus."

Seneca

luni, 18 ianuarie 2021

 

ANUNȚ DE SELECȚIE:

                ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR. 2 HUNEDOARA, în calitate de solicitant, organizează procesul de selecție a unui partener din sectorul privat, furnizor acreditat de servicii sociale, în vederea depunerii cererii de finanțare pentru proiectul „CENTRUL DE ZI PENTRU COPII - STAR”, în cadrul Apelului de proiecte ”Apel de selecție nr. POCU/GAL URBAN CORVINIA HUNEDOARA/2020/5/3/5.1”

            Obiectivul general al proiectului îl constituie reducerea numărului de elevi aflați în risc de excluziune socială, abandon școlar, menţinerea şi reintegrarea acestora în educaţia obligatorie prin elaborarea și aplicarea de metode şi instrumente specifice educaţiei formale și non-formale de tip ”Școală după școală” la nivelul comunității locale, precum și reintegrarea socială a unui număr de  200 de elevi, din care 30 romi, din grupul țintă (copii proveniți din familii cu venituri reduse, familii monoparentale, copii ai căror părinți sunt decedați, necunoscuți, decăzuți din drepturi, plecați la muncă în străinătate, copii abuzați sau neglijați, cu comportament predelicvent, cu dizabilități, cerințe educaționale speciale sau cu probleme de integrare în societate).

·       OBIECTIVE SPECIFICE:

O.S. 1 Identificarea cauzelor abandonului școlar și asigurarea asistenței sociale și consilierii psihologice copiilor și familiilor acestora pentru reducerea și corectarea fenomenului.

O.S. 2 Creșterea interesului pentru școală al persoanelor expuse riscului de abandon școlar, prin metode inovative de educație formală și non-formală

O.S. 3 Integrarea socială a copiilor dezavantajați, prevenirea și combaterea delincvenței juvenile și creșterea interesului copiilor pentru școală prin furnizarea de servicii de educație și sociale elevilor din grupul țintă și familiilor acestora

O.S. 4 Schimbarea mentalităților cu privire la copiii aflați în dificultate, combaterea discriminării, și responsabilizarea părinților și societății în prevenirea abandonului școlar și a delicvenței juvenile.

·       ACTIVITAȚI

A1.Managementul proiectului

A1.1.Întocmire documentații specifice, managementul, monitorizarea și evaluarea proiectului

A1.2.Management financiar și contabil

A1.3.Achizitii publice, si resurse umane

A2.Informare/ Publicitate/Organizare evenimente

A2.1.Organizarea evenimentelor proiectului

A2.2. Realizarea și întreținerea unui website dedicat proiectului și comunicarea în mediul virtual ( pagină de Facebook)

A3. Recrutare, selecție, înscriere și acompaniere grup țintă

A3.1. Primire si centralizare. Selecția și înscrierea grupului țintă. Repartizarea/ Elaborare/monitorizare/evaluare  metodologii, instrucțiuni, regulamente și acompaniere grup țintă

A3.2. Organizarea de sesiuni de informare și conștientizare a grupului țintă și promovare a dialogului social

A4. Sprijin pentru creșterea accesului și participării la educație

A4.1. ”Școala după școală” - sprijin pentru reducerea părăsirii timpurii a școlii

A4.2. ”Școala părinților”

A5. Sprijinirea dezvoltării/ furnizării de servicii sociale

A5.1. Relația familie-școală-comunitate

A5.2. Furnizarea de servicii sociale:  masă de prânz, rechizite școlare

A6. Combaterea discriminării și a segregării

A6.1. „Educație pentru toți!”- campanie de informare şi conștientizare pe tema egalității de șanse, combaterea discriminării și a segregării

A6.2. ”Ajut și eu!” - acțiuni de voluntariat - campanie de informare şi conștientizare

A6.3. „Împreună suntem mai puternici”

Bune practici în formarea parteneriatelor școlare și implicare comunitară în învățământul preuniversitar - campanie de informare şi conștientizare

A7.Sprijinirea tranziției către o economie cu emisii scăzute de dioxid de carbon și eficientă din punctul de vedere al utilizării resurselor - Tema secundară

A7.1. „10 pași spre dezvoltarea durabilă”  

·       DESCRIEREA ROLULUI PARTENERULUI

Partenerul selecționat, acreditat ca furnizor de servicii sociale, va colabora cu Solicitantul în toate activitățile aferente proiectului și va asigura activitățile de tip social, respectiv servirea mesei pentru elevii din grupul țintă, și activități comune pentru elevi și părinți, respectiv: ateliere de terapie ocupațională, activități de tip respiro adresate familiilor elevilor cu dizabilități, cursuri, workshop-uri, activități recreative care să vină în sprijinul elevilor cu CES, cu dizabilități, cu tulburări de comportament și familiilor acestora.

A5. Sprijinirea dezvoltării/ furnizării de servicii sociale

A5.1. Relația familie-școală-comunitate

A5.2. Furnizarea de servicii sociale:  masă de prânz, rechizite școlare

Dosarele de candidatură vor fi depuse personal (prin reprezentant legal sau împuternicit al acestuia) sau prin poștă, la sediul solicitantului, respectiv Hunedoara, str. LUNCII 1. 

Data limită de depunere a dosarelor de candidatură este 5.02.2021, ora 16:00. 

            Organizaţiile/companiile interesate de acest parteneriat, vor depune completate, semnate şi ştampilate de reprezentantul legal, documentele solicitate, în plic sigilat, pe care se va specifica: “În atenţia ȘCOLII GIMNAZIALE NR. 2 HUNEDOARA , Pentru selecţia de parteneri în cadrul proiectului „CENTRUL DE ZI PENTRU COPII - STAR”.  Plicul se va transmite prin poștă/curier, sau se va depune personal la sediul Școlii Gimnaziale Nr. 2, Hunedoara, str. Luncii 1

Contact : prof. POPOVICIU EMILIA

              email emilia.hp@gmail.com

              TEL. 0354882888

Procedura de selecție și documentele necesare pot fi descărcate accesând link-ul următor:
https://drive.google.com/drive/folders/1XMTQHMkCFob_AdRRG1P30pt2QyI1vvgJ?usp=sharing

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu