ANUNȚ DE SELECȚIE:
ȘCOALA
GIMNAZIALĂ NR. 2 HUNEDOARA, în
calitate de solicitant, organizează procesul de selecție a unui partener din
sectorul privat, furnizor acreditat de servicii sociale, în vederea depunerii
cererii de finanțare pentru proiectul „CENTRUL DE ZI PENTRU COPII - STAR”, în
cadrul Apelului de proiecte ”Apel de selecție nr. POCU/GAL URBAN CORVINIA
HUNEDOARA/2020/5/3/5.1”
Obiectivul general al
proiectului îl constituie reducerea numărului de elevi aflați în risc de excluziune
socială, abandon școlar, menţinerea şi reintegrarea acestora în educaţia
obligatorie prin elaborarea și aplicarea de metode şi instrumente specifice
educaţiei formale și non-formale de tip ”Școală după școală” la nivelul
comunității locale, precum și reintegrarea socială a unui număr de 200 de elevi, din care 30 romi, din grupul
țintă (copii proveniți din familii cu venituri reduse, familii monoparentale,
copii ai căror părinți sunt decedați, necunoscuți, decăzuți din drepturi,
plecați la muncă în străinătate, copii abuzați sau neglijați, cu comportament
predelicvent, cu dizabilități, cerințe educaționale speciale sau cu probleme de
integrare în societate).
· OBIECTIVE SPECIFICE:
O.S. 1 Identificarea
cauzelor abandonului școlar și asigurarea asistenței sociale și consilierii
psihologice copiilor și familiilor acestora pentru reducerea și corectarea
fenomenului.
O.S. 2 Creșterea interesului
pentru școală al persoanelor expuse riscului de abandon școlar, prin metode
inovative de educație formală și non-formală
O.S. 3 Integrarea socială
a copiilor dezavantajați, prevenirea și combaterea delincvenței juvenile și
creșterea interesului copiilor pentru școală prin furnizarea de servicii de
educație și sociale elevilor din grupul țintă și familiilor acestora
O.S. 4 Schimbarea
mentalităților cu privire la copiii aflați în dificultate, combaterea
discriminării, și responsabilizarea părinților și societății în prevenirea
abandonului școlar și a delicvenței juvenile.
· ACTIVITAȚI
A1.Managementul
proiectului
A1.1.Întocmire documentații
specifice, managementul, monitorizarea și evaluarea proiectului
A1.2.Management financiar și
contabil
A1.3.Achizitii publice, si
resurse umane
A2.Informare/
Publicitate/Organizare evenimente
A2.1.Organizarea evenimentelor
proiectului
A2.2. Realizarea și întreținerea
unui website dedicat proiectului și comunicarea în mediul virtual ( pagină de
Facebook)
A3. Recrutare,
selecție, înscriere și acompaniere grup țintă
A3.1. Primire si centralizare.
Selecția și înscrierea grupului țintă. Repartizarea/
Elaborare/monitorizare/evaluare
metodologii, instrucțiuni, regulamente și acompaniere grup țintă
A3.2. Organizarea de sesiuni de
informare și conștientizare a grupului țintă și promovare a dialogului social
A4. Sprijin
pentru creșterea accesului și participării la educație
A4.1. ”Școala după școală” -
sprijin pentru reducerea părăsirii timpurii a școlii
A4.2. ”Școala părinților”
A5.
Sprijinirea dezvoltării/ furnizării de servicii sociale
A5.1. Relația
familie-școală-comunitate
A5.2. Furnizarea de servicii
sociale: masă de prânz, rechizite
școlare
A6. Combaterea
discriminării și a segregării
A6.1. „Educație pentru toți!”-
campanie de informare şi conștientizare pe tema egalității de șanse, combaterea
discriminării și a segregării
A6.2. ”Ajut și eu!” - acțiuni de
voluntariat - campanie de informare şi conștientizare
A6.3. „Împreună suntem mai
puternici”
Bune practici în formarea
parteneriatelor școlare și implicare comunitară în învățământul preuniversitar
- campanie de informare şi conștientizare
A7.Sprijinirea
tranziției către o economie cu emisii scăzute de dioxid de carbon și eficientă
din punctul de vedere al utilizării resurselor - Tema secundară
A7.1. „10 pași spre dezvoltarea
durabilă”
·
DESCRIEREA
ROLULUI PARTENERULUI
Partenerul
selecționat, acreditat ca furnizor de servicii sociale, va colabora cu
Solicitantul în toate activitățile aferente proiectului și va asigura
activitățile de tip social, respectiv servirea mesei pentru elevii din grupul
țintă, și activități comune pentru elevi și părinți, respectiv: ateliere de
terapie ocupațională, activități de tip respiro adresate familiilor elevilor cu
dizabilități, cursuri, workshop-uri, activități recreative care să vină în
sprijinul elevilor cu CES, cu dizabilități, cu tulburări de comportament și
familiilor acestora.
A5.
Sprijinirea dezvoltării/ furnizării de servicii sociale
A5.1. Relația
familie-școală-comunitate
A5.2. Furnizarea de servicii sociale: masă de prânz, rechizite școlare
Dosarele de candidatură vor fi depuse personal (prin reprezentant legal
sau împuternicit al acestuia) sau prin poștă, la sediul solicitantului,
respectiv Hunedoara, str. LUNCII 1.
Data limită de depunere a dosarelor de candidatură este
5.02.2021, ora 16:00.
Organizaţiile/companiile
interesate de acest parteneriat, vor depune completate, semnate şi ştampilate
de reprezentantul legal, documentele solicitate, în plic sigilat, pe care se va
specifica: “În atenţia ȘCOLII GIMNAZIALE NR. 2 HUNEDOARA ,
Pentru selecţia de parteneri în
cadrul proiectului „CENTRUL DE ZI PENTRU COPII - STAR”. Plicul se va transmite prin
poștă/curier, sau se va depune personal la sediul Școlii Gimnaziale Nr. 2,
Hunedoara, str. Luncii 1
Contact : prof. POPOVICIU EMILIA
email emilia.hp@gmail.com
TEL.
0354882888
Procedura de selecție și documentele necesare pot fi
descărcate accesând link-ul următor:
https://drive.google.com/drive/folders/1XMTQHMkCFob_AdRRG1P30pt2QyI1vvgJ?usp=sharing
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu